Kapcsolat

Vevőszolgálatunk várja érdeklődését

Biztonsági tanácsadónk elérhetősége

Reklamáció kezelés szabályzata

Prímaenergia Zrt. számára minden vásárlói vélemény rendkívül fontos. A hozzánk érkező visszajelzéseket, partneri, fogyasztói panaszbejelentéseket minden esetben körültekintően kivizsgáljuk és azokat felhasználjuk folyamataink, szolgáltatásaink és termékeink folyamatos fejlesztésére. Jelen dokumentum rögzíti a Prímaenergia Zrt-hez érkező fogyasztói, partneri bejelentések panaszkezelési szabályait. A jelen dokumentumban használt fogalmak értelmezése megfelel a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvényben foglaltaknak.

1. A fogyasztói panasz bejelentése, a vevőszolgálat elérhetősége

a.) Szóbeli panasz esetén:

Telefonon: Prímaeneriga Zrt. központi telefonszámán munkanapokon hétfő, kedd, szerda 07:30 és 16:30 óra, csütörtökön 7:00 és 19:00, pénteken 07:30 és 15:00 között a 06-80/45-50-50 / 8 menüpont alatt.

b.) Írásbeli panasz esetén:

c.) Személyes ügyintézés:

  • személyes panaszügyintézésre a központi irodában (cím: 1117 Budapest, Budafoki út 56.), csütörtökön 8:30 és 15:30 között, kizárólag a vevoszolgalat@primaenergia.hu email címen előre egyeztetett időpontban van lehetőség.
  • palackreklamációra a vásárlás helyén van lehetőség.

2. A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik. Ennek érdekében, valamint a panaszok gördülékeny és hatékony kivizsgálása céljából a Prímaenergia Zrt. a panaszkezelés során a jelen Panaszkezelési Szabályzat szerint jár el.

a.) Szóbeli panasz:

A szóbeli panaszt a Prímaenergia Zrt. azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint orvosolja. Telefonon érkező panaszbejelentés esetén a Prímaenergia Zrt. biztosítja az ésszerű várakozási időn belül történő hívásfogadást és ügyintézést. Egyes kivételes esetekben előfordulhat, hogy vevőszolgálatunk csak hosszabb várakozási idő elteltével érhető el, ilyen esetben a javasoljuk a panasz írásban történő benyújtását.

Prímaenergia Zrt. központi vevőszolgálati telefonjára érkező hívásokat minden esetben egyedi azonosítóval ellátjuk, valamint rögzítjük. A hangrögzítésről a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatást adunk.

Amennyiben a szóbeli panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, telefonos ügyintézőnk jegyzőkönyvet vesz fel és a fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott határidőn belül a megfogalmazott érdemi válasszal egyidejűleg a fogyasztó, szerződött partner részére eljuttatja.

A Prímaenergia Zrt. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a választ megőrzi. A panasz azonosítására szolgáló egyedi azonosítószámról a szóbeli panasz jegyzőkönyvben történő rögzítése esetén az ügyintéző tájékoztatja a fogyasztót, partnert.

b.) Írásbeli panasz:

Amennyiben az írásbeli panasz kézhezvételét követően nyilvánvalóvá válik, hogy a panasz kivizsgálásához további adatok, információk szükségesek, úgy az ügyintéző haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a fogyasztóval, szerződött partnerrel és azokat beszerzi. Abban az esetben, ha a panasz nem tartalmazza a fogyasztó telefonos elérhetőségét, úgy postai küldemény útján intézkedik az ügyintéző a szükséges adatok, információk beszerzéséről. A válaszadási határidő a fogyasztó, szerződött partner kiegészítő válaszának a Prímaenergia Zrt. által történő átvételétől kezdődik.

Az írásbeli panaszra a Fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott határidőn belül, írásban válaszol.

Adatkezelés

A Prímaenergia Zrt. a panaszok gördülékeny és rövid határidővel történő kezelése érdekében javasolja, hogy a fogyasztók, szerződött partnerek szóbeli vagy írásbeli panaszuk esetén legalább az alábbi adataikat közöljék:

  1. Szerződött neve;
  2. vevőszáma, szerződésszáma
  3. Telephelycíme, levelezési címe;
  4. Telefonszáma, e-mail címe.

A Prímaenergia Zrt. a fogyasztó, szerződött partner adatait az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal összhangban kezeli, így különösen az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

A fogyasztó, szerződött partner az ügyintézés megkezdésével hozzájárul ahhoz, hogy üzleti elemzési, minőségbiztosítási, adatfeldolgozási, tárolási vagy archiválási célból az adatai a vállalattal szerződéses kapcsolatban álló vállalkozások részére átadásra kerüljön.

A személyes adatok adatkezelésével összefüggő panaszok esetén a Prímaenergia Zrt. Adatvédelmi Szabályzata irányadó.

Jogorvoslat

A panasz teljes vagy részleges elutasítása esetén a Prímaenergia Zrt. válaszában tájékoztatja a fogyasztót vagy a szerződött partnert, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület 

cím:6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
e-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület
címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
telefonszáma: (72) 507-154
e-mail cím: bekelteto@pbkik.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
e-mail cím: bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület 
címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
e-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
telefonszáma: (1) 488-2131
e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
e-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
telefonszáma: (22) 510-310
e-mail cím: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
e-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
telefonszáma: (52) 500-749
e-mail cím: info@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
e-mail cím: tunde@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
telefonszáma: (56) 510-610
e-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
címe: 2800 Tatabánya, tér 36.
telefonszáma: (34) 513-010
e-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
telefonszám: (32) 520-860
e-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
telefonszáma: (1)-269-0703
e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
telefonszáma: (82) 501-000
e-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
e-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
telefonszáma: (74) 411-661
e-mail  cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
telefonszáma: (94) 312-356
e-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
e-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
telefonszáma: (92) 550-513
e-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Egyéb jogorvoslati hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok:

A panaszos lakhelye szerint területileg illetékes járási hivatal, amelynek elérhetőségéről a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon talál pontos információkat.

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
címe: 1054 Budapest, Bajcsy- Zsilinszky u. 52.
levélcím: 1388 Budapest, Pf: 88.
telefon: (1) 459-77-40
e-mail cím: ugyfelszolgalat@mekh.hu

Hibás palack reklamáció kezelését az alábbi linken találja:

 /files/download/documents/Hibás palack reklamáció kezelése fogy tájékoztató 20191104.pdf


Vevőszolgálat
NON-STOP hibabejelentés +36 80 45 50 50 Válassza a 2. menüpontot!

Kosár tartalma

Az Ön kosara jelenleg üres!

Vevőszolgálat

Kérdése van? Hívja vevő-szolgálatunk zöld telefonszámát:

+36 80 45 50 50

Várjuk hívását: H-SZ: 07.00-16.30, CS: 07:00-19:00, P: 07:00-15:00

Kapcsolatfelvétel