Újra SuperBrands lett a Prímaenergia
Ez azt jelenti, hogy az adott márka ismert és elismert a felhasználók körében. Ezen a tényen nem változtatott a vállalat idei névváltása sem, hiszen a szolgáltatás magas színvonala és partnereink, ügyfeleink lojalitása nem változott.
A társaság minden energiáját arra fordítja, hogy a PB-gáz hazai fogyasztóinak magas színvonalú, folyamatos és biztonságos szolgáltatást nyújtson. A minőségi szolgáltatást a Prímaenergia a felhasználói elvárások folyamatos kutatásával, valamint új, hatékonyabb műszaki megoldások alkalmazásával valósítja meg.
A Superbrandsről...
A Superbrands 1995-ben, Nagy-Britanniában jött létre azzal a céllal, hogy világszerte felhívja a figyelmet a márkaépítés fontosságára és egyben díjazza az e területen elért legjobb eredményeket. Mára a díj a világ 82 országában működik. Az elismerést azok a márkák kaphatják meg, amelyek nem csak kiváló minőségűek, de kézzelfogható, egyértelmű társított értékeket képviselnek versenytársaikhoz képest. A döntést a fogyasztók hozzák meg, a díj egyik alapvetése, hogy odaítéléséről csak objektív, közösségi döntés születhet.