Nincs év Superbrands-díj nélkül!
Idén is kiérdemeltük a minősített minőséget jelentő elismerést. Továbbra is a legkiválóbb márkák között a Prímaenergia.
Idén is kiérdemelte vállalatunk a neves elismerést, így örömmel tájékoztatunk mindenkit, hogy a független, marketingszakmai és vállalatvezetői szakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság idén is Superbrands elismeréssel díjazta a Prímaenergia kimagasló márkaminőségét és a márkaépítésbe fektetett munkáját.
Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi a program, mára pedig a Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert védjeggyé lett. Sikerét vitathatatlanul jelzi, hogy 2018-ban tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesültek díjazásban. A Prímaenergia pedig azon kevés márkák egyike, amely a díj hazai megjelenése óta minden évben elnyerte a Superbrands elismerést.
Ez azt jelenti, hogy a Prímaenergia, mint márka, ismert és elismert a felhasználók körében. Ezen a piaci pozícióján a két évvel ezelőtti névváltása sem változtatott, hiszen vállaltunk immár több mint 25 éve kínálja magas színvonalú szolgáltatásait és termékeit partnereinek, ügyfeleinek, akiknek lojalitása a több évtized alatt csak erősödött.
Nem csoda, hiszen társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a PB-gáz hazai fogyasztóinak magas színvonalú, folyamatos és biztonságos szolgáltatást nyújtson. Mind a fogyasztók életében, mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A minőségi szolgáltatást a Prímaenergia a felhasználói elvárások folyamatos kutatásával, valamint új, hatékonyabb műszaki megoldások alkalmazásával valósítja meg.
A Superbrands-et odaítélő Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre, és ma már világszerte közel 90 országban működik. Azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják. A díj kiosztásáról egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára annak elnyerése önmagában nem jár kötöttségekkel vagy költségekkel.