Nem szakadt meg a jó sorozat: ismét Superbrands és Business Superbrands díjakat kapott a Prímaenergia
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló védjegy. Odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai- és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt. Rangját pedig nemcsak a tekintélyes zsűri adja, hanem az is, hogy a címre sem jelentkezni, sem pályázni nem lehet, vagyis tényleg csak az objektív szemmel nézve arra legérdemesebbeknek jár.
Az 1994-ben Nagy-Britanniában, egy népszerű BBC-rádióműsor nyomán indult program 2004 óta van jelen Magyarországon. Vitathatatlan sikerét jelzi, hogy idén már idehaza is tizenötödik alkalommal díjazták a fogyasztói, és tizenkettedik alkalommal az üzleti brandeket. A Prímaenergia azon kevés márkák egyike, amelyek a Superbrands hazai megjelenése óta minden évben részesültek az elismerésben – ráadásul mindkét kategóriában.
Mindez kitűnő visszaigazolása immár 25 éves munkánknak, amely során mindig törekszünk magas színvonalú, folyamatos és biztonságos szolgáltatást nyújtani fogyasztóinknak. Bízunk benne, hogy a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett energia elismeréseként járó díj újabb garanciát jelent mindazoknak, akik a Prímaenergia mellett tették vagy teszik le a voksukat. Azt megígérhetjük, hogy a jövőben is azt szem előtt tartva dolgozunk majd, hogy méltók legyünk az újabb Superbrands és Business Superbrands díjakra – és, ami ennél is fontosabb: ügyfeleink bizalmára.