Vevőszolgálat06-80/45 50 50

Minőségpolitika

A Prímaenergia Zrt. rendeltetése a vezetékes PB-gáz szolgáltatása, a tartályos és palackos PB-gáz forgalmazása - az ellátás biztonságának folyamatos fenntartásával.

Feladatainak ellátása során a cég rendkívül igényes a szolgáltatásainak minőségére, azok versenyképességére, elérhetőségére és megbízható teljesítésére.


Célja a végfelhasználói igények hatékony kielégítése.


A fentiek érdekében a vezérigazgató és a szakági igazgatók a következő célok megvalósítása mellett kötelezik el magukat:

  • Minőségügyi rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek megfelelően működtetjük.
  • Rendszeres felméréseket végzünk a végfelhasználói igények objektív azonosítása és a követelmények meghatározása céljából.
  • Az igények minél jobb kielégítése és a követelményeknek való megfelelés érdekében folyamatainkat állandóan fejlesztjük.
  • A fejlesztések eredményességét a kitűzött mutatószámok alapján értékeljük.
  • A célok eléréséhez szükséges feladatokat és helyesbítő intézkedéseket a vezetőségi átvizsgálások határozataiban fogalmazzuk meg.
  • Stratégiai beszállító partnereinkkel kölcsönösen előnyös partneri kapcsolatokat és minőségügyi együttműködést alakítunk ki.
  • A Zrt. által működtetett minőségügyi rendszer hatékonyságát, a minőségügyi célok elérését az ügyvezetés évente legalább egyszer vezetőségi átvizsgálás keretében ellenőrzi.


Az ügyvezetés minden dolgozó kötelességévé teszi a minőségügyi rendszer tökéletesítésében és a fenti minőségpolitika megvalósításában való konstruktív együttműködést. Mindenkitől elvárja, hogy munkáját körültekintően, a hibákból tanulva és a végfelhasználó igényeit szem előtt tartva elsőre jól végezze.


Szirmai Zolrán Prímagáz Hungária Zrt. vezérigazgató

Szirmai Zoltán
vezérigazgató