Vevőszolgálat06-80/45 50 50

Különdíj az Év honlapja versenyen

A Prímagáz kapta az Ipari web különdíját az Év Honlapja versenyen

Archiv: 2013-12-13

A primagaz.hu az Ipari web kategóriában különdíjat kapott az Év Honlapja versenyen. A díjak odaítéléséről 14 fős szakmai zsűri döntött. A társaság honlapja idén újult meg, áttekinthetőbb, interaktív lett. A szerkesztők nagy figyelmet fordítottak a modern, esztétikus megjelenésre.

Az Ipari web kategória különdíjasa lett a www.primagaz.hu az Év honlapja szavazáson. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött Az Év Honlapja pályázatra idén 333 nevezés érkezett. A pályázókat a lapok tartalma szerint sorolták kategóriákba. A díjakat Varga István, a pályázat alapítója adta át.

Az Év honlapja 2013 www.primagaz.hu Különdíj A Prímagáz weblapja idén újult meg – nyilatkozta a vállalat e-kereskedelmi vezetője. Vecsei László kiemelte, a korábbi statikus oldal dinamikussá, interaktívvá változott. Átszerveztük a szakmai tartalmakat is, ezáltal egyszerűbbé, átláthatóvá váltak az egyes menüpontok. A különböző kategóriák jól elkülönülnek, mindenki könnyen megtalálja az érdeklődésének megfelelő témakört. A fejlesztés során teljesen megújult a dizájn, amellett, hogy megtartotta a Prímagázra jellemző, jól azonosítható színvilágot – mutatta be a fejlesztést a szakértő.

A díjakat 14 fős szakmai zsűri ítélte oda. Az egyes kategóriákban fődíjat, különdíjat és több esetben minőségi díjat osztottak ki. Az értékelés szempontjai között szerepelt a weblap vizuális megjelenése, az, hogy milyen újszerű tartalmi, formai és programozási megoldásokat alkalmaztak a fejlesztők. Szintén értékelték az interaktivitást és az áttekinthetőséget. Fontos szempont volt továbbá a reszponzivitás, vagyis a felhasználó eszközeihez alkalmazkodó rugalmas webdizájn alkalmazása, ami ma már elengedhetetlen feltétele egy jó honlapnak.

Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal kell integrálnia üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket – vallják az Év Honlapja pályázat szervezői.